Saturday, July 30, 2011

when it comes to hate you.

klu d beri peluang aku nak je tanya die,
knape die x pilih aku,knape pilih kawan aku?
knape die x boleh mesra dgn aku mcm die mesra dgn kawan aku tu?
kita x sekepala ke?
knape die x nak pujuk aku?
knape die x nak tunjuk die sayang aku?
knape die marah aku bila aku marah die dgn kawan aku tu?
die x npk ke aku sayaang die?
ape die nak madukan aaku ke?

xde jawapan kan utk tu smua???
aku dah naik pening..
but aku doa korang besama.
dalah! aku benci diri aku sdiri!
n aku mcm dah nak benci korang tp x boleh.
aku sayang korang..
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


BODOHNYA AKU..!

aku setuju sgt klu org kate hidup nie karma.
sbb aku pon tgah menjalani hkuman skrg nie.
aduhai,bile la aku boleh hdup dgn tenang...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.