Tuesday, October 4, 2011

salam perkenalan !! new admin

  •  muhd azfar
  • umur 19 tahun.
  • asal sarawak
  • Takut tikus,anjing,babi hutan,ular dan aku bersyukur housemate aku sanggup halau binatang laknat tu walaupun diorg x brape ikhlas menghalaunya
  • penyokong kuat liverpool dan everton dan jugak selalu berangan ingin tinggal di merseyside
  • suka kumpul t shirt,majalah 
  • owner blog : http://htmlrulezdood1001.blogspot.com/

bermula hari ini aku muhammad azfar b.hussein, aka mark zuckerfar, uncle seekers jr, ninja akan menjadi admin ke 2 utk blog ni,aku bukan orang asing lagi pasal blog ni owner dia x lain x bukan

GirlFriend,sweetheart,future-wife, dan pujaan hati ku:) nurul diyana faizah yang aku panggil diyana,sayang,B, dan D. mizz diyana melantik aku pasal aku selalu tanya dia kenapa x update blog jadi dia suruh la aku amik alih blog ni dengan pantasnya aku mem FORMAT semula lay out blog ni dan mengubah semua sekali semua yg ada di dalam nya kecuali post2 terdahulu.dan aku akan menge-post pasal TRIVIA dan INFO yang dirasakan menarik.dan D plak akan post apa yang dia mahu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.