Saturday, March 23, 2013

Ini Malam Earth Hour

masuk tahun ini sudah kali ke 5 earth hour diwujudkan.

2009 -  aku bagi cadangan kat member aku di petang jumaat, kau tutup lampu tapi kipas dan tv kau on

2010 -  aku tidor petang dan tak sedar dah pukul 8.30 malam,aku tengok mak dan bapak tengah tengok tv kat runag tamu

2011 - takde apa yang aku ingat kecuali aku rasa masa ni aku mula-mula buat blog

2012 -  masa ni aku praktikal kat fnb dan sebelum balik aku bertungkus lumus siapkan dewan sitiawan kat hotel vistana dengan kak shida.leceh betul la orang yang sewa dewan tu namanya tengku apa entah aku dah lupa yang pasti perempuan meleis la.dah la pakai sound system sampai rosak.itu rasanya first time aku balik hotel dalam keadaan hotel gelap.

2013 -  apa aku akan buat malam ni ???



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.