Friday, October 19, 2012

Zuriat 8 tahun

8 tahun lalu setiap petang pukul 6 aku akan bukak hitz.tv saluran no 16 di Astro.setiap petang ada slot memilih video muzik yang akan ditayangkan ada 5 pilihan video muzik disediakan sementara satu video sedang dimainkan.pemilihan itu secara undi sms,undi terbanyak akan ditayangkan dan dari slot UP TO YOU itulah aku mula mengenali offspring sebuah kumpulan punk rock sezaman dengan green day ini.gaya jeritan Dexter Holland sentiasa mempengaruhi cara nyanyian aku pada hari ini yang suka kan cara nyanyian bertenaga dan rancak.dari slot up to you itulah aku mula menonton video klip offspring -  hit that,disebabkan rentak lagu ini yang rancak dan gila-gila la adik aku masa tu umur tak sampai setahun boleh goyang-goyang badan bila dengar lagu ni.

offspring-hit that


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.