Wednesday, September 30, 2015

Pitch Perfect 2 2015


Para ahli kumpulan Barden Bellas kini berada di tahun terakhir mereka, untuk menamatkan pengajian mereka dengan jaya nya mereka tetapi reputasi mereka merudum kerana persembahan teruk mereka sewaktu malam gala harijadi Presiden Barrack Obama. Lantas mereka di gam dari mana-mana majlis yang menampilkan persembahan accapella.

Emily

Dengan kemasukan ahli baru seperti Flo dan Emily, Bella dijangka memiliki tenaga baru dan elemen baru dalam kumpulan mereka. Emily lebih beruntung kerana mendapat didikan dari ibunya yang dulu nya ahli Barden Bellas.
Flo
Becca masih bersama dengan Jesse, yang kini ketua Treblemaker. Treblemaker masih lagi pencabar Barden Bellas di universiti mereka. Becca dalam diam tanpa pengetahuan rakan-rakannya bekerja sebagai budak praktikal di studio muzik. Dia menarik perhatian dari bos nya kerana kreativiti nya yang berjaya menambah baik kualiti rakaman album sempena hari Krismas Snoop Dogg yang dalam pembikinan.


Untuk membersihkan reputasi yang tercalar, Barden Bellas merancang untuk menyertai pertandingan accapella di Denmark nanti. Laluan mereka tidak mudah kerana kemunculan kumpulan Das Machine yang lebih energetik mengganggu gugat kedudukan mereka. Disebuah parti mereka menyertai sebuah pertandingan nyanyian secara spontan tetapi tumpas kepada Das Machine kerana kurang team work sesama mereka.


Untuk memulihkan keyakinan mereka, Barden Bellas mengadakan kem bina semangat dan disitu mereka berjumpa semula dengan Aubrey, senior mereka yang berkhidmat disitu. Chloe, rakan Aubrey sejak sama-sama di dalam Barden Bellas masih belum bersedia untuk meninggalkan alam kuliah dan dia sudah berada dalam Barden Bellas sejak Beca dan yang lain di tahun pertama lagi !




Barden Bellas kini berada di Copenhagen untuk pertandingan accapella antara negara-negara. Mereka mewakili Amerika, menggunakan lagu ciptaan Emily dan dibantu oleh veteran Barden Bellas yang lain mereka berjaya bergelar juara.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.