Friday, July 6, 2012

Admit it.

Hrm first of all aku nak cakap y aku suka tgok org y teruja n yakin dgn sesuatu y die buat..x terlalu selalu berkasihan dgn aku smpy aku jemu.tapi die?ye die..mmg lain betol..aku agak mmg org Sarawak mcm ni kot?huhu..tapi aku x tau la betol tak..aku ckp ni pun sbb pgalaman2 becinta aku dgn org semenanjung ni.pling lama kekal pn x lama..aku marah dia marah aku ok dia marah..serabut gila lah..tapi bila jpe dia,aku marah dia ok,aku ok die ok.,aku x ok pn die ok..
Bila bjaohan dgn dia, airmata ni y teman aku..tiap malam asik mimpi dia..hai special nye dia kat hati aku smpy aku pun x sayang diri aku mcm tu..haha..
jarang la dia nak menyusahkan aku..sbb kan aku suka,aku pilih dia,aku pilih jgk cuba minat apa y dia minat..aku harap dia la jodoh aku kekal smpy bila2..
I love you sayang..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.