Saturday, July 21, 2012

bila takde air


korang faham-faham la maksud gambar ni,

hari pertama puasa untuk 2012 memang dipshit bagi aku kerana bangun sahur pukul 5 bekalan air terputus dan bangun tidor pukul 9pagi bekalan air masih takde.terpaksa la aku mempraktikkan budaya mat salih tapi jangan harap aku akan keluar rumah pasal aku tak gosok gigi lagi dan aku tak cukup bersih lagi . memang la time puasa tak minum air tapi bukan tak pakai air !! dan kenapa tak keluar amaran yang kawasan rumah aku ni bakal mengalami masalah bekalan air !!

entah pukul berapa la agaknya bekalan air baru sampai kalau pukul 12 bekalan air masih takde memang PKM la jabatan bekalan air ni.

ini la seksa bila takde air
pesanan khas ini ditujukan kepada jabatan bekalan air wilayah persekutuan

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.