Sunday, November 11, 2012

Music Player Dulu Dan Hari Ini

aku memang tak boleh berpisah dengan mp3 aku.setiap kali keluar jalan-jalan mp3 aku sentiasa ada menemani.agaknya kalau aku jadi remaja zaman 90 dan awal 2000 an mesti susah sikit aku nak enjoy dengar lagu sebab masa tu mp3 masih satu teknologi baru dan harganya mencecah 3-4 ratus untuk memori 500 megabait.dan teknologi yang mampu milik pada masa itu hanyalah walkman,biasanya yang murah walkman kaset tapi kalau mampu beli walkman cd dah kira kaya waktu tu. tapi aku lebih selesa mendengar lagu melalui mp3 sebab aku boleh ulang lagu yang aku nak dengar banyak kali hanya dengan sekali klik sahaja berbanding walkman yang cukup manual dan terpaksa tukar cd kalau nak dengar lagu maklumlah itu saje teknologi yang canggih masa tu.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.