Wednesday, January 23, 2013

Period...Kelemahan Seorang Lelaki


Bukan bermakna lelaki mengalami period, atau datang bulan.laki ni akan datang bulan bila tunggu duit ptptn masuk dan tunggu gaji masuk.
bukan itu yang aku nak cakapkan sebenarnya,sejak belajar sains sexual tingkatan 3 bab 4 aku memang tertarik kepada fitrah lelaki dan perempuan tapi dalam semua itu yang mampu melemahkan aku ialah period atau datang bulan atau haid. pada aku perempuan ni biasanya datang bulan awal bulan berdasarkan apa yang aku baca pada kitaran haid di buku,disebabkan aku takde kakak dan cuma hanya ada abang.apa yang aku baca tempoh keluar darah itu hanya 5 hari tapi miss d mengalaminya lebih 5 hari dan 2 bulan sekali .. GOD HELP ME...please....

miss d
dan bila miss d mengalami situasi ini aku tambah parah pasal ke loya an aku pada haid ini tidak pernah luntur.memang miss d jadi general D bila period.aku akui dulu hingga kini aku memang takut untuk mendekati perempuan yang sedang haid kerana emosi mereka yang tak stabil.bukan aku tak nak mendekati tetapi disebabkan bukak saja cerita tentang haid, mula timbul rasa loya,mual,dan macam-macam reaksi di muka aku. memang aku tak merasa tetapi cuba aku bayangkan rasa sakitnya mungkin aku lebih rela tidak belajar sains reproduction persenyawaan bab 4 tingkatan 3 dulu.
entah sampai bila rasa loya dan fobia aku pada haid ini akan hilang ???  miss d


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.