Monday, December 5, 2011

FB seorang lelaki

bukan nak menjadi mat bunga atau nak menyanyi tapi lirik diari seorang lelaki - pretty ugly yang diubah mengikut keadaan semasa.

dari semalam ku tunggu
balasan  mesej dari FB mu
ku tag kan gambar kita
kenangan  kita berdua

ku komen status berulang
ignore segala wall to wall
log out yang kau pinta

benar dikau ku cinta
setiap detik ku mention
kau sering perhati gambar ku
sambil on line FB mu...
tak ingin aku lupa
kenangan yang tercipta
buatkan aku FB update setiap hari

terjaga dari tidur ku
terima BBM dari jauh
katakan saja kau rindu
6 bulan ku hilang arah
setting masa pukul berapa
malam ini kan kita bertemu
video calling di FB

benar dikau ku cinta
setiap detik ku mention
kau sering perhati gambar ku
sambil on line FB mu...
tak ingin aku lupa
kenangan yang tercipta
buatkan aku FB update setiap hari

married to,bagai adam dan hawa
in a relationship,separate
buat kita sempurna
janganlah lah dipendam
luah kan di wall FB
jika ada keraguan di hati
sila ask question di FB

benar dikau ku cinta
setiap detik ku mention
kau sering perhati gambar ku
sambil on line FB mu...

tak ingin aku lupa
kenangan yang tercipta
buatkan aku FB update setiap hari

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.