Saturday, August 10, 2013

Rindu Itu Dan Ini

Bukan aku homesick, tapi bila dah lama berjauhan tu rasa rindu tu datang tak diundang la. Dah lama rasanya tak tidor bersendirian ni, mana taknya bila bangun tidor kat sini je kena himpit, paling tak best main dengan perangai orang yang tak reti kemas bilik dan pakaian. Aku ni nampak je selekeh dari luar, cuba datang bilik aku tengok dan compare dengan bilik lain anak hussein kat rumah nun. Jujur aku cakap, aku lebih suka tidor dikelilingi majalah dan buku macam bilik aku kat KL nun dari dikelilingi baju dan seluar hapak. Aku ni tak cerewet tapi aku utamakan kekemasan dan kebersihan, bukan aku cerewet dalam hal ehwal makanan, minuman dan brand baju.

ITU .......


INI .......


Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.