Thursday, March 15, 2012

Akhirnya Nampak nilai aku d mata n hati kau :)


Memang hotel aku kecik.x class mcm hotel kau.tapi keja aku kau x kan dapat bayang kan.permanent staff tak byk.duaorang  je.y lain smua freshie mcm aku.aku lah jaga depan,buat belakang,kitchen pn kena tlg cover2.kau setakat 1 department hari2.aku y duduk kat resort y x perlukan masa 45MINIT ke hulur kehilir balik rumah y finally boleh jugak jpe FAMILY tu kau ingat senang ke??ada masalah aku kene turun tgok ape silap y aku buat tu.semakin dekat aku kat sini semakin susah n derita aku.kau tau ape?aku x kesah penat fizikal.tapi mental aku kau dapat rase?balek2 mengadu kat kau aku balik y kau kata mengada.tak pn msg lembap giler…..kau fkir aku kuli tunggu kau je??bile balas pn x menjawap soalan.ape masalah ego kau ni sbenarnya????????????!!!! Kau nak persoalkan tempat LI kite plk ape hal?belagak! kau inagt aku tau ke hotel ni mcm mne sbelum pileh dlu??aku tempuh jugak utk terus keja ni sbb KAU! Aku nak buktikan kat Kau y aku TAK LEMAH! Aku boleh buat n habiskan pelajaran aku.tapi kau x penah nak try support aku.sakit aku kau buat tak Nampak je.kalau aku kaya dah lama aku pasang cctv tu tanpa perlu kau cakap. Selama ni niat kau cume nak ketuk aku?? Maknenye kau nak ajak aku pg lowyat sbb nak ketuk aku je? Aku jugak takkan lupa mcm mne kau marah aku pasal x bgtau ayah nak tkar bttry.knapa kau x hormat keputusan aku?knapa kau nak aku jdik anak y manja?y x reti d untong??aku x suke terlalu MEMINTA!                Knapa kau y nak sakit hati sangat? Ntah knapa la aku cemburu dgn kau.sbb tu lah kau x kesah kan aku.sbb kau tau aku lebih sayang kau dr kau sayang aku. Aku memang terasa kecik sangat bila kau bandingkan hotel kite. Dan pengajaran y aku dapat n akan ingat ‘AKU TAK MENYESAL PUTUS SEBAB NI,AKU CUMA MENYESAL KALAU TAK PUTUS SEBAB NI’ saying hello and good bye.LIKE HELL.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.