Wednesday, April 4, 2012

Oktober 2010


Bulan 10.satu bulan sejarah to me.coz bulan ni aku start kenal dia n ‘in a relationship’ dgn dia.hehe..happy nya terasa bila bulan 10 nak dtg.wlaupun ada tercoret sejarah hitam dalam bulan tu but still aku ingat sejarah menarik aku.which is aku jumpa org y totally different dr smua y aku kenal bfor2 ni.aku sayang sangat lelaki ni.walau apa jadi,walau aku ucapkan kata2 benci kat dia,aku tetap tak boleh lupa dia. Orang nya simple,matured, cool, patient.aku respect dia.dia mmg cukup sabar dgn kerenah aku.mmg selalu aku marah dia,bila aku cuba nak elak dr dia, dia x penah marah aku. Sayang, I love you. Aku nak hubungan ni berlanjutan sbb hanya dia y boleh timbulkan rasa kagum n respek aku. :)

Im happy with you.n my niece will happy too.:)
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.