Sunday, April 8, 2012

rambut baru dan danny worsnop

 
atas permintaan undang-undang aku kembali berambut pendek. genap sebulan 13 hari aku gunting rambut kini aku berambut baru.kos menelan belanja sebanyak 7 ringgit.biasanya aku akan gunting rambut bila dah genap 2 bulan tetapi belum genap 2 bulan aku terpaksa menggunting rambut atas faktor kerja aku sebagai server dan aku terpaksa akur.

sebelum ni kat FO dan housekeeping aku relax je berambut tebal dan aku tak pernah ditegur tentang rambut aku.dan ini lah harga sebuah pengorbanan walaupun antara benda yang paling aku tak suka ialah rambut aku digunting.
                                   
bagi aku bila rambut aku digunting tak sesuai la bentuk muka dan gaya aku dengan rambut pendek.aku lebih sesuai dengan rambut lebat dan panjang paras leher.dan untuk kali ni aku mengambil contoh rambut pendek danny worsnop vokalis asking alexandria.dalam masa 2 minggu lagi rambut aku akan jadi macam rambut danny.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.