Thursday, February 23, 2012

Note a loved story

Since dah lama aku x mencoret dalam blog ni,
Harini aku terasa nak meluahkan sesuatu pulak.
Ye la,boring hari cuti aku x tau nak buat apa.
X de y nak teman means y aku syg la.
Y aku x sayang sebok pulak.
Tapi,aku ada la rasa terkilan sikit.nope actually banyak.
Aku ingat kan dia tidor ke apa since msg dr dia lgsung x msok.
Tp elok je on9.
Aku kacau nt,aku balik y sakit hati.so for what kan?
Aku dah maaf kan hamba Allah ni banyak5 kali.
Tapi kan knapa susah sgt bg dia nak ubah?
Aku x la mitak sesuatu y memnag dia x boleh buat.
Aku nak sesuatu y rasional je.
Aku fed up pn aku masih sayang die.
Tp masa dia sakit,haram la die nak msg aku.
Aku ni ada la rasa mcm menibukkan diri dlm urusan dia.
Cakap la terus terang dgn aku.
Bila aku marah tau pulak pujuk tp x smpy sehari kau dah buat balik.
Aku tau aku ni lembut hati.
Tp it doesn’t mean you can do as you want.
Alku ni tunggul ke?
Brape kali aku Tanya dia mcm tu tp x berjawap pn.
Aku kalau sakit mesti nak mengadu kat die.
Tp tgok die mcm x perlukan aku je mase die x sehat.
Hrm..aku happy sangat masa dia bgtau die dapat mc 2 hari.
Coz aku ingatkan dapat la die rehat n msg dgn aku.hehe
Tp salah tanggapan aku.
Dia kata dia x sehat malam td.
X pe lah aku nak buat mcm mne.
Tp rindu tu x kan hilang.
Wlaupun dia aggap aku ni tong sampah ke tuala wanita ke aku tetap sayang dia.
Aku sllu x buat apa y aku cakap.
Sebab kan dia, pendirian aku hilang.
Mungkin aku patot diam utk bg masa kat kami.
Kalau dia x nak luang masa dgn aku.
Then I have to find something that can make me happy and forget about him.
Kalau dia x happy dgn aku,mungkin dia dah mula happy dgn org lain which is dia more comfortable dgn org tu.
Go on.aku x kan penah dapat curik masa dia walau 5 minit.
Aku pergi pun terpaksa.
K lah.tu je nak luah.now I feel release.
Semoga Tuhan cepat sembuhkan dia n beri dia org y boleh buat dia ketawa.
Sbb aku Cuma nak tengok dia ketawa.
Walaupun bukan dgn aku.
Kalau dah sihat nanti,kerja elok2.huhu.adios.

1 comment:

  1. Aku ingat kan dia tidor ke apa since msg dr dia lgsung x msok.
    Tp elok je on9.

    - masa ni dah tido sebenarnya cuma masalah time demam ni semua benda jadi malas,sebab tu tertidor laptop tak shut down,main biar je mcm tu . sampai nak pasang cadar tilam sendiri pun malas.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.