Sunday, February 12, 2012

dirty jobs @ vistana

sebelum ni aku cuma tengok dalam tv je mike rowe buat kerja kotor macam bersihkan bangkai binatang,bagi babi makan tapi kali ni yang betul2 punya. setiap setengah jam aku akan check tandas lobi ni bila aku duty kat situ,itulah antara cabaran aku praktikal di vistana ni.kena bersihkan air banjir, kena cuci tandas yang ada emas coklat ni semua keja orang tak reti guna tandas la ni,tak flush pun ada,kadang2 ada tandas yang tersumbat sampai mengalir keluar air dia dari mangkuk tandas tu.sabar je la
memang macam ni la ekspresi muka aku bila terjumpa emas coklat ni dalam tandas,jangan salah faham aku tak pernah pegang emas aku cuma flush saje
majoriti yang guna tandas ni orang luar maksud aku orang yang lalu lalang lepas tu bila terasa nak kencing/berak diorang datang sini.tau la free tapi jangan sampai emas coklat melekat kat mangkuk tandas tu, paling bangang ada yang tak reti flush nak mampus aku dibuatnya.bukan takde tandas awam kat luar tu, ada tandas awam kat belakang vistana ni kat bus stop pekeliling tu, tapi kena caj la pasal tu diorang tak nak guna situ nak guna tandas hotel ni jugak.
kes macam ni aku tak pernah buat lagi,pasal kitorang tak letak tuala dalam tandas @ restroom

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.