Wednesday, February 29, 2012

29 februari

aku tak tau mengapa 29 februari diperkenalkan dan kenapa februari hanya ada 28 hari mengikut kalendar 365 hari.29 februari hanya muncul 4 tahun sekali entah sape yang mencipta 29 februari ni masih menjadi misteri kepada aku.tahun 2012 juga dipanggi tahun lompat kerana mempunyai 366 hari setahun kerana sudah termasuk 29 februari yang hanya muncul 4 tahun sekali. tetapi hingga ke hari ini 29 februari masih tak memberi sebarang makna dan sejarah kepada time line kehidupan aku.

dan aku berharap di masa akan datang 29 februari akan memberi makna kerana perlu menunggu 4 tahun sekali untuk tahun ni ada.antara permintaan aku ialah aku nak anak kembar 3 aku dilahirkan pada tarikh 29 februari.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.