Wednesday, June 5, 2013

Gula-Gula Fizzi Cola

Semalam masa singgah di Arab corner sebuah kedai makan tepi jalan,datang situ makan masakan kampung je ingatkan kontraktor luar member bapak aku nak belanja makanan arab tadi.gaya dan tatarias nya sebijik macam kampung pelik jugak aku kenapa dipanggil arab corner.kari kepala ikan merah dia sungguh liat dan nak ambik isi dia tak dapat nak pakai sudu kena pakai tangan jugak.

Dari kebosanan mendengar cerita projek mindef bapak aku,aku pun beli la gula-gula untuk dimakan dalam perjalanan pulang ke KL kelak lagipun stok gula-gula sedia ada dah habis dan gula-gula yang dijual di kaunter warung arab corner ni agak menarik perhatian dengan wujudnya gula-gula yang agak cult dan old skool pada aku iaitu Fizzy Cola, ada jugak gula-gula lain tu nanti aku update kan ke blog ni

Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.