Thursday, June 6, 2013

KoroK

Sejak aku lalu di highway karak masa perjalanan balik dari pahang kelmarin semakin rajin pulak aku refresh balik misteri-misteri yang ada kaitan dengan highway karak tu, sebelum sampai ke terowong aku sempat lagi carik di mana boleh berjumpa dengan volkswagen kuning yang akan muncul secara tiba-tiba di depan kita secara tidak disedari.aku bukan takut sangat volkswagen kuning tu pasal di blok rumah aku ni pun ada kereta volkswagen bettle warna emas sebelah tangga untuk ke tempat buang sampah.

Aku jugak bukan tak pernah jumpa volkswagen beetle kuning ni,aku pernah jumpa 7 tahun dulu (2006) masa tu aku pergi ke pameran hantu di shah alam. volkswagen tu dia siap letak batu nisan lagi kat dalam, cerita volkswagen kuning ni pun aku tau masa aku baca mastika tahun 2000 dulu.dekat laluan mana aku tak pasti tapi orang yang bercerita pada wartawan mastika tu cerita perkara yang sama seperti yang dialami oleh orang lain.

Bukan aku sorang saja yang tak sabar nak melalui terowong tu tapi adik aku jugak tak sabar padahal terowong tu 23 kilometer di hadapan lagi.sampai saja dalam terowong tu aku kejut adik aku tapi dia masih mamai.saat yang dinantikan pun tiba,sebaik saja keluar dari terowong tu aku tertunggu-tunggu adakah akan muncul volkswagen kuning tu tapi sangkaan aku meleset kerana langsung tiada kelibat volkswagen kuning itu


Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.