Friday, June 7, 2013

Pertama Kali Goreng Mee

Masa tu aku form 4 (2008) waktu parent aku takde di rumah,diorang balik sarawak sebab atuk aku dah tenat.jadi malam ni aku mengidam pulak nak makan mee goreng.aku pun call la mak aku macam mana cara nak buat cili kisar tu dan apa benda yang perlu dicampur.setelah dapat direction daripada mak aku apa yang perlu dicampur aku pun menyedia kan apa yang patut.

Cili kisar sudah disediakan cuma nak masak mee je.tiba masanya untuk aku masak mee goreng pertama kali dalam sejarah hidup aku.aku pun mencampurkan segala bahan-bahan tu dan bila dirasa ..........

Haaaahhhhh !!!! Pedasnya mee goreng ni.sayur yang aku masukkan tu pun tak masak,jadi adik lelaki aku pun tak selera nak makan.aku pun terpaksa habes kan mee goreng super duper pedas tu.
Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.