Thursday, June 27, 2013

Puasa 6 Tahun Lalu

Masa tu aku form 3, malam sebelumnya aku ingat ada pengumuman puasa sebab ada ura-ura puasa semakin dekat.jadi malam tu aku tidur la awal sebab nak bersahur esoknya.pagi esoknya sebelum subuh terkejut aku kenapa aku sorang je yang bangun kenapa orang rumah aku belum bangun lagi ? Tak nak bersahur ke diorang ni ?

Sebab lauk yang tinggal hanya ikan siakap kukus yang tinggal isi dikepala nya saja,aku pun bersahur dengan lauk tu.sebelum bersahur tu aku check jugak mana-mana sumber yang mengesahkan hari ini hari pertama ramadhan.tapi takde,daripada was was baik aku teruskan jugak.sampai di sekolah aku pun tanya member aku dia puasa tak hari ni? Zulafiq anwar azmi pun menjawab puasa ke hari ni ? Lepas tu aku tanya mohsin aka nama sebenarnya faris, rupa-rupanya esok baru puasa.cis !!! Tak kelakar !



Sent from my BlackBerry® smartphone over the TuneTalk network

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.