Sunday, June 17, 2012

RAGE against the bollock

bila aku bersuara aku ditengking oleh bapak aku,pasalnya aku bukan tak kasi orang pakai laptop ni.aku tau la bapak aku beli tapi respek la dengan barang orang lain kalau guna,aku jaga elok-elok laptop ni sebab nak pakai lama dan aku bukan pakai setahun dua dah 4-5 tahun baru tukar yang baru.bila rosak salahkan aku plak.bila aku jaga elok-elok marah aku kedekut.bodoh bingai punya orang la,aku tak kisah nak kata aku ape yang penting aku jaga elok2 barang yang dihadiahkan kepada aku.lantak anjing la nak kata aku kedekut !! dah laptop acer dulu penuh sebab seekor malaon sekarang asus a43s ni nak dipenuhkan dengan movie yang aku tak tengok !!!   file malaon ni dah melebihi folder simpanan aku dalam laptop ni dah melampau! kalau nak sangat simpan movie beli la external harddisk atau erti kata lain beli la laptop baru tak reti nak mintak ke setan !!?? ni nak menyemak bagai dekat laptop aku.cukup la acer dulu penuh dengan movie yang aku tak tengok,dahtu processor semua lembab dengan ram & hard disk ketinggalan zaman sekarang nak jadikan laptop aku mangsa pulak ke anjing ?!

memang dasar bajingan sejati la tak boleh tengok barang orang lain canggih sikit.mesti nak menyemak.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.