Monday, June 4, 2012

kekosongan yang dltinggalkan dan dilupakan tetapi diingati dan dirindui

setelah 6 bulan  mencari apa kekosongan yang telah hilang dari hidup ini, baru aku sedar ini lah kekosongan yang telah hilang secara senyap dari hidup aku,aku rindukan bau padang rumput stadium,aku rindukan sorakan dan teriakan yang nyaring di tempat duduk penonton, aku rindukan aksi bolasepak di depan mata bukannya di TV, aku rindukan aksi pemain berlatih di depan mata dan aku rindukan saat meraikan gol. aku rindukan provokasi ke arah penyokong lawan,aku rindukan kerusi stadium yang keras,aku rindukan saat berdiri di pagar stadium memberi isyarat fuck ke arah pemain lawan,aku rindukan sorakan meriah dari kawan-kawan. aku rindukan suasana 9 bulan lalu.sejak itu hidup aku jadi biasa. aku rindukan saat aku terlalu fanatik dengan green street hooligan kerana itu lah inspirasi aku untuk menjadi diri aku 9 bulan lalu.







No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.