Tuesday, August 14, 2012

s.m.k taman setiawangsa.

bermula pada tahun 2004 hingga tahun 2008 aku melangkah ke alam sekolah menengah..leceh betol sbb dah mula kena naik bas skolah,pagi2 pukul6.25 dah kena tunngu bas dkat bawah.masa tunggu2 bas tu aku sllu la teringat masa skolah rendah dulu aku x payah nak amek bas.pkul7.15 dtg skolah pn sempat lagi nak masuk tapak perhimpunan.maklumlah skolah rendah aku tu depan tempat aku tunghgu mas kerramat permai je masa tu jadi aku suka la nak imbas kesenangan2 waktu tu..aku x suka skolah masa tu sbb aku x kenal sape2..dah lah aku ni x reti nak potpet2 sgt..pejam celik pejam celik aku dah besar..huhu..cam x percaya masa tu..alhamdulillah lah aku dapat kawan2 y memang sporting gila smpy pernah buat kerja gila main 'spirit2 of the coin' plk..taubat laa....start form2 aku terpisah dgn kwn2 aku y best2 la sbb dorang pindah ada y ke beranang ada y ke mana tah aku pun dah x ingat..huhu..

THE MOST SWEET MEMORIES utk aku masa tu masa aku form5.

biasalah dah final year sape plk y x suka n sedih kan..hehe..gambar2 ni masa last day aku kat skolah..last spm paper..:( ni je la koleksi gambar y aku masih simpan..




 ni je lah gambar y masih ada..
 baru aku tau zaman skolah adalah zaman paling best..
tapi lg best klu aku berkenal2 dgn junior masa tu.
bolehlah aku x membuang masa dgn bercintass dgn org lain sbaliknya dgn dia..
mungkin masa tu belum masanya utk aku jumpa dia..hehe..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.