Wednesday, August 1, 2012

biarkan anjing menyalak


sebagai individu yang berhati keras aku tak terasa pun bila member aku panggil aku fucker,cocksucker,shitbrick,dickhead dan sebagainya.lagipun dah nama pun kawan aku buat apa aku nak touching dan dia bukan marah dan menghina aku.
disebabkan terlalu banyak menonton movie amerika dan british perkataan FUCK tu tidak memberi makna yang kasar sebab aku dah biasa dan ter-naturalisasi dengan penggunaan perkataan shit dan fuck setiap kali berbual.dan makna fuck tu bukan sekadar merujuk kepada kelamin wanita tetapi juga ungkapan bila aku bencikan sesuatu dan bila aku nak ungkapkan betapa teruknya sesuatu itu pada pandangan aku.
aku percaya setiap manusia ada hak untuk berekspresi atau meluahkan sesuatu dengan cara tersendiri.jadi buat ape nak peduli dengan apa orang cakap.kalau kat malaysia baru cakap fuck dan shit sudah touching tak usah la berangan nak pergi UK dan amerika kalau seorang rakyat malaysia baru cakap fuck shit 40 orang sudah sakit punggung.#butthurt
aku tak faham kenapa semakin meningkat usia semakin ber hati kaca,baru usik sikit dah melatah agaknya bangsa melayu kalau mereka mencarut sesama sendiri tak mengapa tapi bila orang lain tegur terus jadi isu.pada aku mereka ini lebih dari hati kaca tetapi jugak bangsa HARIAN METRO-nian pasal lebih sibuk hal peribadi orang dari apa yang sepatutnya di fikirkan,contohnya aku tegur member aku dengan cara aku yang biasa tetapi itu yang mereka sibuk kan dari ambil tahu apa yang aku bincangkan dengan member aku.
yang aku tahu semasa aku berbincang dengan member aku aku melukis kempen 50 5ucklidarities - huruf 55 aku gabungkan dengan perkataan suck + solidarities.


#biarkan anjing menyalak kerana mereka tak faham bahasa manusia
# di bulan puasa ni aku memang suka orang tabur fitnah lebih-lebih lagi orang yang tak kenal aku
#tak kenal maka tak tau
#kalau hishamuddin rais dengar pasal ni ini sesuatu yang bodoh,setiap manusia ada kebebasan dia sendiri tak kira la profesional atau tak

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.