Wednesday, August 29, 2012

3 bulan Sia-Sia Dan Teruskan Mengira

 masa LI dulu ada la jugak dapat pergi trip 3 hari 2 malam,4 hari 3 malam.bila dah habes latihan industri ingat dapat lebih masa bersama tapi lagi teruk dari yang disangka.aku cuba memberi layanan baik tapi bila diberi madu kita pulak disuap dengan racun.

5 bulan dulu aku percaya lah waktu kerja mengikat dan menjadi penghalang untuk bersama tapi bila dah sambung sem ni adakah waku kelas menjadi penghalang ? aku menulis dalam keadaan hati aku bengkak dan perasaan aku hancur lebur.aku masih tak dapat beli BB walaupun dah keluar duit cuma tinggal nak beli saje,aku nak dia teman beli BB pun susah ??  aku lupa yang 'menteri' ni lebih pentingkan nama dan prestij dari dihormati oleh orang yang lama menanti untuk bersama.

aku masih ingat ayat 'masa study ni la nak lalui semua benda sama-sama,sebab lepas study dah tak dapat lalui semua ni sama-sama' bila aku baca ayat ni dalam mesej aku pun tersentak dan tersedar dari mimpi tapi ayat ni jugak la yang 'menidurkan' si penulis ayat itu.agaknya mesej yang mengandungi ayat tu ditaip dalam keadaan mamai sebab tu lah masa menghantar mesej bersungguh-sungguh je bunyinya tapi bila di dunia nyata macam yang aku alami sekarang ni.
 
asalnya 2 bulan itu pun aku cukup berasa diperbodohkan dalam 2 bulan tu dengan alasan tak munasabah,aku lupa 'menteri' ni pentingkan diri dan kroni dari ahli keluarga sendiri sampai aku pun terabai.biasala menteri bila dah ada kroni pentingkan kroni bila bergaduh atau ada tak puas hati,aku jugak la tempat mengadu.sekarang dah 3 bulan dan aku cukup kecewa dan sakit hati dengan orang mengelak dari berjumpa aku dan orang suka bertangguh aku dah tak boleh terima sebarang alasan lagi,sebelum ni mengata aku mempermainkan perasaan dia tapi dia tak sedar dah 3 bulan mempermainkan perasaan aku yang bersemangat nak pergi trip tapi selalu batal sebab menteri yang terlalu sibuk menteri yang selalu ada masalah mood.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.