Wednesday, August 22, 2012

selamat tinggal teh tarik gelas besar

 TTGB banyak mempengaruhi dan membentuk aku pada hari ini hasil pembacaan artikel tulisan cob nobbler aka Nami di blog tu.hasil tulisan nami juga mengubah aku dari seorang yang taksub kepada teori konspirasi kepada seorang yang benci kepada konspirasi.dari seorang yang suka kepada kemewahan dan pangkat besar kepada seorang sosialis yang bangkit menentang golongan atasan.
dan yang paling penting tulisan nami menjadikan aku seorang yang menghormati hak orang lain beragama dan hak mereka memilih cara hidup masing-masing.

cara penulisan aku di blog kebebasan menulis ini banyak dipengaruhi oleh artikel tulisan nami di teh tarik gelas besar dan sebab itu aku tak segan silu menulis artikel serius aku yang pertama dulu iaitu liberal dulu dan sekarang.tetapi kematian ez mengubah segalanya sejak hari kematian ez pada bulan jun lalu nami sudah tidak lagi menerbitkan entri di TTGB sudah hampir 2 bulan lebih TTGB tidak 'di refill' teh nya.dan hari ini nami mengucapkan salam perpisahan kepada pembaca TTGB. kerana mulai 9 september 2012 TTGB akan ditutup. ini antara perkara yang menyedihkan aku untuk tahun 2012 kerana sudah la fredoom of allocation sudah hilang entri lamanya,kini teh tarik gelas besar pula akan di 'cuci gelas' nya tanda sudah habis segala kemanisan dan kepekatan dalam teh itu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.